Selamat datang comel handsome cantik cute miut. ini belog iman mulut kene jaga.don't use bad words at the same time control your attitude. HYE YOO GEGEE!!

20130827

SAYANG TU TAK DAPAT NAK JANGKA

Assalamualaikum ,sayang awak tahu aku dah tak terkata aku sayang kau macamane .Frankly speaking ,masuk lah dalam hidup aku wan aliff wan azami ,jadilah awak seorang yang halal untuk aku .Aku terima segala kelemahan kau .Aku terima kau seadanya .Ouh views ,aku baru lepas keluar dengan die .How sweet die ni .Korang tahu ape sepanjang aku hidup ,aku tak pernah terfikir akan dapat laki yang bagi aku baik ,macho,handsome ,sweet ,memahami ,kawan nan semuaa membe aku .

Kenapa die sangat faham aku eh? Mungkin ke memang aku nan die ni jodoh ? Haihh gilaa makin sayang aku dekat die .Sikit pun tak tipu .die sangat amek berat pasal aku .tak pernah nak penat pujuk aku .sampai die cakap 'Dah dahh lah ikaa buad perangai " tapi die tetap sabar .

Dan  mesti korang jealous tengok aku dengan die .Aku ni jujurlaah cakap yang aku tak cantik langsung .die handsome tau tak ! dan makin handsome ,betul tak tipu dan tak pernah nak menipu .Lantak ape orang nak cakap yang pasti I betul betul sayang sangat die .Views takkan faham perasaan aku .Die punya jealous dekat aku macam ramai sangat orang nak aku  Hahaha apelahhh lep ni .So sekarang ni korang tengah membace cerite tentang rabbit dan beruang .Sape peduli kann












Mohon ade jodoh yang bekekalan antara kami .Sumpah sayang tak boleh nak halang ! 

IMAN


No comments:

Post a Comment

Thankyouu