Selamat datang comel handsome cantik cute miut. ini belog iman mulut kene jaga.don't use bad words at the same time control your attitude. HYE YOO GEGEE!!

20130609

RESULT DAH KLUAQ

 Assalamualaikum,iman kena type laju laju dah malam .esok nak keje pulak . okay ni lahhh apa yang iman harapkan untuk fasa2 upu. iman harap dengan result yang alhamdulilllah syukur iman dapat meneruskan pengajian di universiti di atas .mohon agar dipermudahkan segalanya .Even berat hati iman nak keluar dari sains sedangkan iman dah lama bertungkus lumus dalam sains tapi maybe rezeki iman bukan dalam sains . desakan ayah mak iman untuk ambil sains iman terpaksa ketepikan . maaf dan beribu maaf iman minta sebab iman tahu di mana paras ukur otak iman .walau ada classmate yang cakap iman boleh boleh boleh .tapi iman tekad mungkin ini jalan yang terbaik .sampai satu saat desakan ajakan orang luar yang tak tahu apa yang kita rasa untuk berusaha untuk mendapatkan result yang bagi iman sudah sangat besyukur .
iman nak belajar relax relax tanpa tekanan atau desakan .biar course biasa ,asalkan kita semua tahu setiap ilmu dalam dunia ini milik Allah miskipun ada yang cakap course yang you amek tak setanding apa yang iman boleh lakukan .tapi iman redha mengikut ketentuan Illahi . Ya Alllah tolong aku , tunjuk kan yang terbaik ,berikkan yang terbaik ,susunkan jalan kerjayaan kepadaku .atas segala titik usaha hanya kau penentu hanya kau yang tahu segala hikmah .Konklusi apa yang iman mahukan sekarang ,iman hanya bergantung kepada nasib ,ruang ,peluang dan ketentuan Allah untuk menentukan yang terbaik untuk iman . iman redha atas segala ketentuanNya :)


IMAN

No comments:

Post a Comment

Thankyouu