Selamat datang comel handsome cantik cute miut. ini belog iman mulut kene jaga.don't use bad words at the same time control your attitude. HYE YOO GEGEE!!

20121219

Assalamualaikum . Semua orang cakap apa yang kita nak tak selalu kita dapat . macam sekarang lahh . Ikaa bakal kehilangan kawan .Kami rapat sangat . Saya panggil dia ummi . Ouhhh ILOVEYOU . Setiap masa kita bersama dpenuhi gelak besar koot . Setiap kali ikaa menggila pakai baju kontra mesti die kutuk kutuk . Haha ingat tak baju biru tudung merah aku .Haha sumpah best bila kawan ikaa semua pelik dengan ikaa .Bagi ikaa contra tu fesyen koot . Tapi yang paling banyak tegur aku pasal kontra ialah ummi . If nabila pulak selalu cakap ikaa ni berani , stylo , tak takut apa orang lain nak cakap pasal die . alaa kawan , die cuma pasal baju &fesyen .Tak kisah lahh apa orang nakk cakap . Hee . Ummi ,Ikaa sayangg ummi .Ingat tak bila korangg kutip duit syiling aku &Izzati untuk pergi cafe makan makan guna duit syiling .Kite miskin tahap gaban masatuu .and tulahh firstime aku takde duit gila babengg . Serious kite dahh macam keluarga bila kongsi makanan same same .Haha bila dah banyak duit makan dah tak ingat hari esok kann .Ingat tak bila orangg lain sibuk study untuk PSPM kita ssibuk meng-online sampai berapa pagi entah . Ingat tak saat kite mogok nak keluar matrik .

Tapi now , ummi yang akan tinggal ikaa dulu .Tinggal ikaa dengan kawan kawan lain kat matrik ni .And for the last and only ikaa nak cakap yangg sangat susah nak dapat kawan sebaik sejujur seikhlas sebangang sekepala dengan ummi . Irealy love you . Truely






IMAN

No comments:

Post a Comment

Thankyouu