Selamat datang comel handsome cantik cute miut. ini belog iman mulut kene jaga.don't use bad words at the same time control your attitude. HYE YOO GEGEE!!

20121115





Assalamualaikum ,okay tadi macam terbaca pasal Siti Musliha .Serious simpati aku membuat kan aku nak post pasal beliau . Beliau insan kurang upaya yang sangat tabah mengharungi kehidupan .And bila aku baca kisah ini aku macam kesal tentang diri aku .Aku sempurna .Aku ada keluarga bahagia .Makan pakai aku tapi aku tak pernah nak berasa bersyukur .Aku asyik merungut je .Aku asyik pertikai kan apa yang aku ada . Tuhan aku salah .Hmm aku salah .Siti Musliha boleh harungi kehidupan even pancaindera beliau tak sempurna .Aku ? aku tak berusaha untuk mengubah diri sendiri .Aku asyik ikut takdir je . Okayy for the last aku berdoa agar Siti Musliha dipermudah kan jalan kehidupan dan terus tabah menghadapi dugaan . Aku jugak berharap diri aku sekuat Siti Musliha :') 


IMAN

No comments:

Post a Comment

Thankyouu